No Regret (K-movie)

Koreański Boys Love Movie, pokazujący, jak wygląda życie niezamożnych chłopców w Seulu. Bolesny, ale dający do myślenia  film, nie dla wszystkich. Czyli zaczynamy od trudnej pozycji… 🙂

Obejrzałam ten film, głównie ze względu na Kim Nam Gil’a, który w nim zagrał, jednak nie żałuję, ani jednej sekundy spędzonej nad tym filmem.

Zaczne od tego, że nie jest to film dla wszystkich. Jeśli nie przepadasz za dziwnymi historiami, ponurym nastrojem, gejami, lub krwią – nie oglądaj! Zaoszczędzisz czas na coś, co ci się bardziej spodoba. Jeśli jednak jesteś osobą otwartą na takie pozycje, polecam. Tak, jak wspomniałam, film ten jest dziwny. Czasem zastanawiam się, co kierowało ludźmi tworzącymi takie filmy. Nie jestem w stanie zrozumieć wszystkich uczuć zawartych w tym filmie, ale jako osoba wrażliwa, doceniam jego piękno.

Ogólnie historia wygląda tak: jest gościu, gej, którego wyrzucono z pracy w fabryce, dlatego, by zdobyć szybko pieniądze, zaczął sprzedawać swoje ciało. Innymi słowy, stał się męską dziwką. Jest też drugi gościu, też gej. Jest on synem dyrektora fabryki, w której pracował gościu numer 1. Tak się złożyło, że pan z numerem drugim zakochał się w panu nr.1, lecz ten nie akteptuje go, z powodu jego powiązań rodzinnych. Jak rozwinie się ta dziwna znajomość? Sami zobaczcie. 🙂

Co do aktorów, jestem zadowolona z obsady, chociaż nie są to jacyś bóg-wie-jacy aktorzy, to bije od nich prawdziwość.
Kim Nam Gil odwalił kawał dobrej roboty, bo jego rola nie była zbyt prosta.
Lee Young Hun spisał się równie dobrze, a może nawet i lepiej. Jego ekspresja jest świetna. No i dodatkowym plusem jest jego ładne ciało, a uwierzcie mi, w tym filmie przydało mu się, bo musiał nim świecić w wielu scenach.
Do tego, jako support pojawił się Kim Dong Wookktórego osobiście uwielbiam, bo jego twarz jest jak słońce. Napełnia mnie pozytywną energią.

Jeśli chodzi o OST, to nie powala. Jest dziwny jak cały film, ale naprawdę nie jest to nic wartego nawet ponownego odsłuchania na YT. W większości scen panowała cisza, jak już pojawiała się piosenka, miałam wrażenie, że nagle zrobiło się głośno…

Podsumowując, film warto obejrzeć, jednak ostrzegam, że film zawiera ostre sceny erotyczne, więc nie polecam go oglądać z rodziną/matką/ojcem(!)…
Enjoy~

By egoisticlover Zamieszczone w Film

Dodaj komentarz